Jak reklamovat
Vrácení zboží/Reklamace
Chceme, aby proces reklamace byl pro Vás co nejrychlejší a nejefektivnější. Podle platných zákonů jsme povinni řešit reklamace do 30 dnů od nahlášení. Náš tým se snaží vyřešit Vaši reklamaci co nejdříve a s maximálním ohledem na Vaši spokojenost.
Prosíme, abyste reklamované zboží poslali zpět k nám spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který Vám pomůže rychleji identifikovat a vyřešit problém.
Je také velice důležité, aby jste před jakoukoliv formou brandingu našeho zboží provedli jeho kvalitativní kontrolu, na zjevné vady nebude možné poté brát zřetel. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto se snažíme být maximálně transparentní a féroví ve všech našich procesech.
Reklamace
- Zjevné vady textilu, nebo případnou záměna textilu hlaste prosím neodkladně po jejich zjištění.
- Reklamované zboží nám zasílejte spolu s reklamační formulář-formulář pro vrácení, nebo s kopií faktury a krátkým průvodním dopisem na adresu viz níže.
- Na vyřešení reklamace máme lhůtu 30 dnů, zpravidla však vyřešíme reklamaci cca do 1 týdne od doručení zboží.
- Před potiskem či výšivkou si prosím textil zkontrolujte, na zjevné vady nebude poté brán zřetel.
Vrácení zboží
- Zboží do 10 ks nám můžete bez udání důvodu vrátit nebo jej vyměnit do 30 dnů od jeho koupě. Toto zboží musí být nepoškozené v původním stavu a balení.
- Zboží, které nám chcete vrátit, nebo jej vyměnit, nám prosím zašlete na adresu viz níže. Ke zboží prosím vždy přiložte reklamační formulář-formulář pro vrácení, nebo kopii faktury s průvodním dopisem.
- Vrácení nebo výměna zboží nad 10 ks, případně zboží, které bylo koupeno dříve než před jedním měsícem, je možná pouze po předchozí domluvě.
Adresa pro zaslání reklamace/ vrácení/ výměnu zboží
Karla Mizerová
Cobra-pracovní oděvy
Tř. T. Bati 33
760 01 Zlín
Tel.: +420 773 010 044
Mob.: +420 605 565 159
E-mail: andryskovakarla@seznam.cz